Aktualności

• Dzień 10 - Święci nauczycielami miłości

Baranów Sandomierski - Przyłęk 36 km

Po całonocnej burzy wyruszyliśmy bez "pompy z nieba", choć z chmurką nad głową. W Woli Baranowskiej, która była naszym pierwszym miejscem postoju, przeżyliśmy Mszę świętą z kazaniem ks. diakona Krzysztofa Konopki. Potem parafianie zabrali nas do swoich domów na śniadanie.
    Ogółem trasa wiodła dziś przez pola i łąki - obfite w kałuże po ulewie.
    W Smyklach dołączył do nas sołtys z Zarównia i poprowadził do swojej miejscowości, gdzie pomagał w rozdzielaniu pielgrzymom obiadu. Wyszedł nam na spotkanie także ks. Marian Babula,...

• Dzień 9 - Sługa Boży Jan Paweł II, apostoł wolności i miłości miłosiernej

Włostów – Baranów Sandomierski 36 km

Z Włostowa wyruszyliśmy wcześnie, bo już o 6.30. W końcu to chyba najbogatszy w trudy dzień pielgrzymki. W Klimontowie, w parafialnej świątyni uczestniczyliśmy we Mszy św., słuchając kazania ks. Leszka Kuta.
    W pamięci pozostanie nam cudowny obraz Matki Bożej w sulisławickim sanktuarium, gdzie gościnnie przyjęli nas ojcowie zmartwychwstańcy. A jaki jest związek między darami Ducha Świętego i radościami Maryi? Kto wysłuchał ponad godzinnej konferencji ks. Jana Seremaka – ten wie.
    Słoneczko przypaliło nas nieźle, zwłaszcza przed południem. Dopiero po...

• Dzień 8 - Świadkowie Miłości Chrystusa

Ostrowiec Św. – Włostów 26 km

Ważnym punktem dzisiejszego dnia był na pewno półmetek, tuż po wyjściu z Ostrowca. Tak, tak, teraz już z górki... Przed południem wysłuchaliśmy konferencji ks. Michała Prokopiwa, w której dotknął on tematu naszej odpowiedzialności za Kościół. Opowiedział wiele wzruszających historii.
    W Opatowie "wtargnęliśmy" na końcówkę Mszy św. do kościoła. Stamtąd opatowianie zabrali nas na obiad.
    Po dotarciu do Włostowa i rozdaniu noclegów (kwatermistrzowie mieli niemało roboty) dwaj michaliccy neoprezbiterzy: ks. Leszek Kut i ks. Michał Prokopiw,...

• Dzień 7 - Z Miłością patrzę w przyszłość

Rzeczniów – Ostrowiec Świętokrzyski 25 km

Rzeczniów pożegnał nas deszczem, choć nie tak srogim jak wczoraj. W miejscowości Sienno, w kościele parafialnym p.w. Św. Zygmunta, gorąco powitał nas ks. Dziekan. Jego słowa chyba na długo pozostaną w naszej pamięci. W Siennie uczestniczyliśmy w Eucharystii, wsłuchując się w słowo Boże wygłoszone przez ks. Tomasza Skałeckiego (pracuje w archidiecezji lubelskiej). Bonusem było kilka słów dorzuconych przez ks. Dziekana.
    Temat dnia w "konferencji w drodze" przybliżył nam kolejny ojciec duchowny - ks. Mirosław Kuczała.
    Obiad zjedliśmy w Sarnówku....

Newsletter

Podaj nam swój e-mail

aby być informowanym o nowościach i ważnych wydarzeniach