Aktualności

• Dzień 11 - Przyłęk - Czekaj

Już od pierwszych naszych kroków, którymi żegnaliśmy bardzo gościnny Przyłęk, słońce wędrowało z nami. Z radosnym śpiewem opuściliśmy miejsce naszego noclegu, aby udać się w dalszą wędrówkę ku jakże bliskiemu już Miejscu Piastowemu. I jak każdego dnia, także i w tym dniu dołączyły się nowe osoby, tym razem były to dwie siostry. Nasz pierwszy postój mieliśmy w od lat słynącym gościnnością Niwiskich, czego i w tym roku nie zabrakło. Tamtejsi mieszkańcy przyszykowali bardzo dużo pysznego jedzenia: wszelakiego rodzaju naleśniki – do wyboru do koloru, pierogi: z mięsem, kapustą,...

• Dzień 10 - Baranów Sandomierski - Przyłęk

Małymi krokami zbliża się do końca. Poprzez lasy i pola wędrujemy do kresu naszej wędrówki. Dziś przebyliśmy odcinek długości ok. 36km. Po wyjściu z Baranowa Sandomierskiego skierowaliśmy się w stronę Woli Baranowskiej, gdzie uczestniczyliśmy w Eucharystii. Mszy Św. przewodniczył ks. Grzegorz Kosakowski a kazanie wygłosił Kierownik ks. Tomasz Wilisowski. Po tym najważniejszym punkcie naszego dnia parafianie zabrali nas do swoich domów, abyśmy wraz z nimi spożyli śniadanie.

Ok. godz. 14.00 dotarliśmy do miejscowości Piechoty, gdzie czekał na nas pyszny obiad. Na naszym pielgrzymim szlaku mijaliśmy także...

• Dzień 9 - Włostów – Baranów Sandomierski

Dziś czekał nas jeden z najdłuższych odcinków na całej trasie pielgrzymkowej. Już o godz. 6.30 wyszliśmy z Kościoła we Włostowie i udaliśmy się na pielgrzymi szlak. Naszą codzienną Mszę Św. której przewodniczył Kierownik ks. Tomasz Wilisowski, przeżywaliśmy w Klimontowie. Kazanie wygłosił do nas Radca Generalny ks. Krzysztof Poświata. W czasie drogi mogliśmy wysłuchać konferencji wygłoszonej przez dk. Wojciecha Szymańskiego na temat przykazania „Nie kradnij” w naszym codziennym życiu.

W dalszej drodze odwiedziliśmy parafię Łoniów i po przepłynięciu Wisły promem wkroczyliśmy do miejsca naszego spoczynku Baranowa Sandomierskiego. Wchodząc do tego...

• Dzień 8 - Ostrowiec Świętokrzyski - Włostów

Półmetek naszej pielgrzymki już stał się faktem. Dziś po wyjściu z Ostrowca radowaliśmy się że połowa naszej pielgrzymki już za nami. Z tej okazji nasza pielgrzymka natrafiła na dziwną grupę osób które wracały z jakiegoś sylwestra…

Czekał nas dziś niezbyt długi odcinek. Po przejściu ok. 17 km dotarliśmy do Opatowa. Tam mieszkańcy zabrali nas na obiad do swoich domów. W czasie drogi wysłuchaliśmy konferencji ks. Krzysztofa Poświaty ma temat przykazania „Nie cudzołóż”, czyli mó1)ienia TAK swojej miłości. Już ok. godz. 16.00 powitaliśmy parafina we...

Newsletter

Podaj nam swój e-mail

aby być informowanym o nowościach i ważnych wydarzeniach